• Fibra di vetru rivestita Mat

APPLICAZIONI DI MATERIALI COMPOSITI IN MARINA

In cunfrontu cù i materiali strutturali tradiziunali di metalli, i materiali cumposti GRECHO anu un rapportu forza / massa più altu, è i materiali compositi sò usati per custruisce scafi è strutture, chì sò più ligeri è avè un rendimentu megliu in termini di cunsumu di carburante è di velocità aumentata.

 
À u listessu tempu, i materiali cumposti GRECHO anu ancu i vantaghji di resistenza à a corrosione, non-magnetismu è bona plasticità. Dunque, dapoi l'avventu di i materiali compositi, anu ghjucatu un rolu impurtante in l'industria di a custruzzione navale. A ricerca di l'applicazione nantu à i navi hè sempre stata a preoccupazione di i principali paesi di custruzzione navale. focus.

 
Materiale cumpostuDefinizione

Un materiale cumpostu hè un materiale solidu multifase cumpostu di dui o più sustanzi cù diverse proprietà fisiche è chimiche. Ancu s'ellu ogni materiale cumpunente di u materiale cumpostu mantene sempre a so indipendenza relativa, u rendiment di u materiale compositu ùn hè micca una sommazione simplice di e proprietà di i materiali cumpunenti, ma assai superiore à i dui.

 
Classificazione di i mariniMateriali cumposti
Attualmente, i materiali compositi marini, in particulare i materiali compositi utilizati in strutture di scafo, sò principarmenti materiali cumposti di matrice polimerica, chì ponu esse divisi in dui tippi secondu a struttura: bordu laminatu (materiale compositu rinforzatu in fibra) è materiale compositu di struttura sandwich, cumprese trè impurtanti cumposti in trè aspetti: materiale di rinforzu, resina (vale à dì matrice) è materiale di core.

 
A superiorità di u funziunamentu di GRECHO marinecumposti hè principarmenti riflessu in: pesu ligeru è altu forza, chì ponu effittivamenti migliurà u buoyancy riserva di u scafo; l'integrazione di struttura è funzione, u funziunamentu pò esse disignatu sottu à a cundizione di scuntrà a carica strutturale, di solitu cù l'acustica, radar, riduzzione di vibrazioni, prutezzione, Per altre pruprietà cum'è magnetismu bassu, u prucessu di furmazione generale di materiale hè ancu una furmazione strutturale. prucessu; a resistenza à a corrosione pò scuntrà i duri esigenze di l'ambiente marinu cum'è u sali altu, l'umidità alta è i raghji ultraviolet.

Nave in fibra di vetro
Nave in fibra di vetro

Tendenza di sviluppu di GRECHOMateriali cumposti marini
I materiali cumposti GRECHO anu grandi vantaghji in l'applicazioni marini, è l'accelerazione di u disignu è u sviluppu di i materiali compositi hè di risolve i prublemi principali chì impediscenu a so applicazione in i navi. A direzzione futura di sviluppu di i materiali compositi marini hè prima di a migliurà di u prucessu di cuncepimentu.

 
A tendenza di u sviluppu di i materiali compositi GRECHO hè di disignà è di fabricazione di materiali compositi d'alta prestazione è low-cost, prumove u sviluppu di materiali compositi da strutture non portanti à strutture portanti primarie / secundarie, espansione da l'usu lucale à grande. -scale appiicazioni, è cresce a ricerca è u sviluppu è l 'applicazzioni di materiali cumposti, tantu ch'ellu hà e caratteristiche di low cost, high performance, multi-funzione, cunnessione ottimizzata, longa vita, sicurità è reliability.

 

Cumpagnia GRECHO hè fieru di a nostra ricerca di l'eccellenza, furnisce solu i migliori materiali è un serviziu eccezziunale per i clienti. Fabbricatu cù l'ultime tecnulugia è à i più alti standard di l'industria, i materiali è i prudutti GRECHO sò adattati per una larga gamma di applicazioni da l'edilizia è a custruzzione, i tetti è l'insulazione cummerciale, è i settori infrastrutturali, aerospaziale è marittimu à l'equipaggiu sportivu è l'automobile.


Tempu di post: 25-May-2023