• Fibra di vetru rivestita Mat

Cumu risolve i difetti di i pezzi stampati in FRP in a superficia di Gel Coat?

Difetti, cause è metudi di prevenzione di a superficia di gelcoat

1. pinhole
causa:
Quandu si spruzza, l'aria hè mischjata, u vapore di solvente hè intrappulatu in questu, a quantità di induritore hè troppu grande, l'atomizazione hè povera quandu si spruzza, a pistola hè troppu vicinu à a superficia di u moldu è u spessore di a film di gelcoat hè irregolare.
A suluzione:
Reduce a pressione di spray (2-5 kg ​​/ cm2), curazione lenta, rende u spessore di spray uniforme ma micca grossu, fine è ancu senza bolle d'aria, cuntrolla a dosa di curazione in u 3%, riduce bè a viscosità, aumenta a larghezza di spray, è verificate a distanza mentre spraying. In 40-70cm, u grossu di spray hè 0.3-0.5mm.

2. ristrettu
causa:
U gelcoat hè troppu grossu (accumulazione, quantità eccessiva di gelcoat).
A suluzione:
Formulate u pianu ghjustu di materiale è spraying uniformly.

3. Spaziu di fila (non adesivu)
causa:
Insufficiente cera di pulitura, agenti di liberazione basati in silicone tendenu à avè un spaziu evidenti, è l'acqua o l'oliu sò mischiati quandu spruzzate.
A suluzione:
Dopu avè sguassatu a cera, sguassate immediatamente finu à ch'ella hè luminosa, aduprate a cera o l'agente di liberazione di muffa currettamente per i prudutti è a materia prima, aduprate l'aria secca è installate un separatore d'acqua d'oliu.

4. Corpo straneru mistu
causa:
Picculi coaguli è corpi straneri in u gel coat, terra nantu à a superficia di u moldu, insetti volanti in u spray è polvera in l'attellu di pruduzzione.
A suluzione:
Quandu si usa u gel coat filtratu, u muffa deve esse pulita è pulita prima di spraying u gel coat, è l'elettricità statica nantu à a superficia di u moldu deve esse eliminata in cundizioni per impedisce a penetrazione di insetti volanti è mantene u propiu attellu di produzzione.

5. rugosa
causa:
U gruixu di a prima capa di gelcoat quandu a spazzola hè insufficiente, u tempu trà u spazzola di u gelcoat (2 volte) hè troppu cortu, u moldu o u gelcoat cuntene umidità durante l'applicazione di u gelcoat chì pruvucarà un poveru gelcoat di polimerizazione, l'umidità di u travagliu hè troppu alta. o insufficiente essiccazione di PVA o troppo poco indurente, polimerizzazione lenta di gelcoat, polimerizzazione irregolare di gelcoat.
A suluzione:
Applicà uniformemente cusì chì u gruixu di a prima film hè 0,2-0,25 mm. Dopu chì u gelcoat hà guaritu sanu, applicà a seconda gelcoat o topcoat è applicà u gelcoat dopu chì u moldu hè seccu, deumidificà o cessà a trasfurmazioni in casi estremi. Lasciate chì u PVA sicca completamente, poi applica u gelcoat. A dosa di u hardener deve esse trà 2,5% è 1%. Aumente a temperatura di u locu di travagliu è furnisce a ventilazione in modu chì nisun gasu di stirene resta in u moldu di furmazione.

6. demolding
causa:
Dopu avè spazzolatu u gelcoat, u muffa si deformerà durante a manipulazione è a zona lucale si riscalda. A quantità di gelcoat hardener hè troppu grande, a diferenza di temperatura hè troppu grande. Troppu revestimentu di liberazione di muffa ùn hè micca bonu per a pulizia. Lasciatu troppu longu dopu l'applicazione di gel coat.
A suluzione:
Quandu si manipule, fate cura di ùn deformà u moldu. Quandu si riscalda, u moldu ùn deve esse postu nantu à a riva di a fonte di calore, perchè a diferenza di temperatura ùn cambia assai. Dopu à a cera, buff finu à luminosu. Aduprà Release Wax in u modu Giustu Dopu l'applicazione di u gelcoat, deve esse appiicatu in 24 ore.

7. cattivu splendore
causa:
A superficia di u moldu hè scuru, a luminosità di a superficia di u moldu ùn hè micca forte, è u moldu ùn hè micca bè trattatu.
A suluzione:
Fate un bonu mantenimentu nantu à u moldu, è dopu una certa quantità di pruduzzione, u moldu deve esse pulitu novu. Ogni volta chì a cera deve esse pulita finu à ch'ella hè luminosa, u residu di cera deve esse pulita dopu à a cera, u gel coat deve esse usatu per fà stampi è 150 # carta di vetrata d'acqua - 2000 # deve esse usatu per pulisce, pulisce, pulisce cù cura. e sigilli stampi. U moldu post-processamentu hè realizatu.

8. Bubbles, void air bubbles trà gel coat è laminate.
causa:
Quandu si applica u gelcoat, a terra hè entrata è a superficia di a superficia ùn era micca sfurzata completamente.
A suluzione:
Pulite l'arnesi di pittura è i stampi. Defoaming attentu quandu si mette.

9. culore irregulare
causa:
L'umidità hè mischiata in u gel coat, si trova un sagging (separazione di pigmenti), un brushing irregolare (a basa pò esse vistu à traversu u gel coat), agitazione insufficiente (u pigmentu hè precipitatu in u cuntinuu). Abbandunatu troppu longu dopu avè agitatu a pittura. Culori mischiati quandu aghjunghje pittura
Soluzione:
Improve a tixotropia di u gel coat, appricà uniformemente (0.3-0. 5 mm), è stir well. Quandu s'utilice u pigmentu aghjuntu (gel coat), u gel coat in u cuntinuu deve esse agitatu cumplettamente cù a cola, è u locu di travagliu deve esse pulitu quandu si usa u gel coat, u magazzinu induve u gel coat hè pusatu deve esse pulitu è ​​ordinatu.

10. Poveri curing
causa:
Scurdate di aghjunghje l'acceleratore o l'agente di cura, troppu pocu acceleratore, mistura povira, retenzioni di gas stirene, è bassa temperatura.
Soluzione:
Prima di l'usu, cunfirmà se l'acceleratore hè aghjuntu. Dopu aghjunghje l'agente di curazione, deve esse agitatu è ventilatu sanu per volatilizà u gasu di stirene intrappulatu à u fondu è aumentà a temperatura di u situ di travagliu.

11. cicatrici
causa:
Graffi, ferite di cunea, ferita da colpu di muffa, agente di rilascio di muffa, residui di cera, segni di spazzola PVA, cicatrici di muffa.
Soluzione:
Operate cù cura, prutegge u pruduttu cù oggetti morbidi, aduprate a macchina di taglio in modu correttu, aduprate u metudu di demolding in modu correttu, toccu u muffa ligeramente, eseguite u mantenimentu di u muffa è riparà spessu, è applica PVA sottile è uniformemente.

12. crepa
causa:
Demoulding reluctant, forma irragionevule, colpu (crack web spider), assemblea riluttante, cuncentrazione di stress.
Soluzione:
Ridiscutete u metudu di trattamentu di liberazione è u gradu di l'agente di liberazione, a correzione di muffa (demolding slope split die), evitendu batti forti, applicà u gel coat uniformemente è micca troppu grossu, ridiscutete a dimensione di un solu pruduttu, è riprogettate. u pianu di layup.

/prodotti/

 

 

Qualcheseprudutti di fibra di vetru/cumposti/FRPesigenze ponu esse cuntattate daGRECHOper ottene a vostra efficienza di costu.

Whatsapp: +86 18677188374
E-mail: info@grechofiberglass.com
Tel: +86-0771-2567879
Mob.: +86-18677188374
situ web:www.grechofiberglass.com


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022