• Fibra di vetru rivestita Mat

Chì sò i vantaghji è l'applicazioni di i bars composti di fibra di basalt?

Vantaghji è Applicazioni diBars composti di fibra di basaltu:

A barra composita di fibra di basalt hè un novu materiale furmatu da pultrusione è avvolgimentu di fibra di basalt d'alta resistenza è resina vinilica (resina epossidica).

Vantaggi diBasalt Fiber Composite Rods

1. A gravità specifica hè ligera, circa 1/4 di quella di bars d'azzaru cumuni;

2. High tensile forza, circa 3-4 volte chì di bars azzaru ordinariu;

3. Resistenza à l'acidu è à l'alkali, insulazione è insulazione magnetica, bona prestazione di trasmissione d'onda è bona resistenza à u clima;

4. U coefficient di espansione termale hè simile à quellu di u béton, chì reduce significativamente u cracking precoce;

5. Trasportu convenientu, bona capacità di cuncepimentu è alta efficienza di custruzzione;

6. Improve a vita di serviziu è riduce i costi di mantenimentu;

7. Paragunatu cù a perdita di a barra d'acciaio, a perdita hè ridutta da 6%.

WeChat picture_20220926144008

Applicazione

1. Applicazione di a struttura di ponte di béton.

In l'invernu fretu, una grande quantità di nitrate industriale hè spruzzata annantu à i ponti è e strade ogni annu per prevene a congelazione. Tuttavia, a corrosione di l'acqua salata nantu à i ponti tradiziunali di cimentu armatu hè assai seriu. Se u rinforzu cumpostu hè utilizatu, u prublema di corrosione di u ponte pò esse ridutta assai, u costu di mantenimentu pò esse ridutta, è a vita di serviziu di u ponte pò esse aumentata.

WeChat picture_20220926143943

2. Applicazione in a Custruzzione di Strada
In a custruzzione di strada, i pavimenti di cimentu è e strade di cimentu prestressatu chì utilizanu principarmenti rinfurzazioni di cunfini anu bisognu di migliurà a durabilità. Perchè l'usu di u sali di strada in l'inguernu aggravarà a corrosione di bars d'acciaio. Per risolve u prublema di anti-corrusione, l'usu di rinfurzazioni cumposti nantu à a strada mostra grandi vantaghji.

3. Applicazione in Campi di Concrete Structural
Cum'è i porti marittimi, i moli, i zoni custieri, i parcheghji, ecc. Ch'ella sia un parcheghju di grandezza, un parcheghju di terra o un parking sotterraneo, ci hè un prublema di congelazione in l'invernu. I bars d'acciaio di parechji edifici in i zoni custieri si deterioranu significativamente per via di a corrosione di u sali marinu in a brisa. Marine. A forza di trazione è u modulu elasticu di e barre composite di fibre nere sò superiori à quelli di e barre d'acciaio, facenu a megliu scelta per u rinfurzamentu di l'ingegneria sotterranea. À u listessu tempu, sò ancu largamente utilizati in u rinfurzamentu di i tunnel di cimentu è in l'almacenamiento d'oliu sotterranei.

4. Applicazione in Edifici Anticorrosive
L'acqua residuale domestica è industriale hè una fonte maiò di corrosione di bars d'acciaio, è altri sustanzi chimichi gasosi, solidi è liquidi ponu ancu causà currusioni di bars d'acciaio. A resistenza à a corrosione di e barre composite hè megliu cà quella di e barre d'acciaio, per quessa pò esse largamente usata in i stabilimenti di trattamentu di l'acqua, l'equipaggiu di trattamentu di l'acqua, l'equipaggiu chimicu Shishan, etc.

5. Applicazione in l'ingegneria sotterranea.
In l'ingegneria sotterranea, a griglia rinfurzata composita hè generalmente usata per u rinfurzamentu.

6. Appiicazioni in cumpunenti low-conductivity è magnetic-free-campu.
A causa di l'insulazione elettrica è a penetrazione faciule di l'onde elettromagnetiche di barre composite, l'edificazioni di cimentu sò aduprate in u campu di a prevenzione di i periculi persunali dovuti à l'induzione di corrente o à u cortu circuitu è ​​a prutezzione di l'equipaggiu di cumunicazione elettronica sensibile, sfruttendu pienamente l'impurtanza non-magnetica è micca. - proprietà cunduttivi di bars cumposti.

Hè largamente utilizatu in a basa di stabilimenti MRI in l'industria di a custruzzione medica, aeroporti, strutture militari, edifici di cumunicazione, edifici anti-radar jamming, edifici d'uffiziu high-end, stazioni d'osservazione di previsioni meteorologiche, terremoti, ecc. di bars cumposti di basalt pò ancu impedisce l'occurrence di accidenti di scossa elettrica in l'edificazioni per via di induzione o fuga di corrente.

Fornitore di prudutti FRP:@GRECHOFibreglass

Whatsapp: +86 18677188374
E-mail: info@grechofiberglass.com
Tel: +86-0771-2567879
Mob.: +86-18677188374
situ web:www.grechofiberglass.com

 

0922


Tempu di Postu: 27-Nov-2021