• Fibra di vetru rivestita Mat

Chì sò i Prucessi di Molding Cumuni per i Compositi Termoplastici Rinforzati di Fibra?

Chì sò i prucessi cumuni di moldingFRTP?

U passu tecnulugicu chjave in a trasfurmazioni di materie prime in prudutti di fibra di vetro strutturale hè u prucessu di mudificazione, chì hè a basa è a cundizione per u sviluppu di sta industria. Cù l'espansione di u scopu di l'applicazione di i materiali compositi, l'industria di i materiali compositi s'hè sviluppata rapidamente, certi prucessi di furmazione sò diventati più avanzati, è sò emersi novi metudi di formatura. Attualmente, ci sò più di 20 metudi di moldura FRTP chì sò stati applicati cù successu in a produzzione industriale. A seguita hè una breve introduzione à alcuni di i metudi di molding più cumunimenti utilizati selezziunati da sti metudi.

◆ Injection molding

L'injection molding hè u metudu di pruduzzione principale di FRTP, cù una longa storia è u più utilizatu. I vantaghji sò un ciculu di mudificazione cortu, u cunsumu minimu d'energia, una alta precisione di u produttu, i prudutti cumplessi cù inserti ponu esse furmati in un tempu, parechji prudutti ponu esse pruduciuti in un moldu, è l'efficienza di a produzzione hè alta. i materiali è i requisiti di qualità per i moldi sò più altu. Sicondu u statu attuale di u sviluppu tecnulugicu, u pesu massimu di un pruduttu di injezione hè 5 kg, è u pesu minimu hè 1 g. Stu metudu hè principarmenti utilizatu in a pruduzzione di diverse parti meccaniche, prudutti di custruzzione, case di l'apparecchi domestici, apparecchi elettrici, pezzi di l'auto, etc.

A tecnulugia di stampa FTRP hè prodotta in massa in parti strutturali di l'automobile. Attualmente, ci sò parechji fornituri d'attrezzatura di stampaggio per iniezione d'oltremare, cum'è ENGEL, ARBURG è KraussMaffei, è ancu a tecnulugia avanzata di sta tecnulugia in Cina.

Fibra longa di Bole Plastics Machine rinfurzatamateriale cumpostu LFT-D-IM hè un materiale chì combina a pruduzzione cuntinuu di l'estrusore è a pruduzzione intermittente di a macchina per iniezione, è hè cumpostu da viti gemelli. L'iniezione diretta in u stampu per ottene parechji prucessi è materiali multipli in una volta, riduce u cunsumu d'energia, migliurà l'efficienza, riduce a degradazione termica di i materiali è migliurà u rendiment di u produttu. Sta tecnulugia hè largamente usata in l'automobile, l'apparecchi domestici, l'energia nova, u transitu ferroviariu, l'aviazione è l'elettronica di u cunsumu.

lQDPJxa6KHYeouPNAYrNBDownHzMK7vjnj4DMhFSP0AFAA_1080_394

L'ARBURG ALLROUNDER 820 S hè ottimizatu per l'injection directe di fibre (FDC), cù una forza di serratura di 4000kN è una unità di iniezione di 3200, dotata di una vite speciale di 70mm per u processu di fibre di vetru longu. FDC hè un prucessu ligeru in u quale fibre finu à 50 mm di lunghezza sò alimentate direttamente in u liquidu fusu per mezu di un alimentatore laterale vicinu à una unità di iniezione, carattarizatu da una alta dispunibilità di materiale è costi assai più bassi cumparatu cù pellets speciali di fibre lunghe finu à 40%. I prudutti pruduciuti da u prucessu FDC sò una tecnulugia innovativa in l'industria di trasfurmazioni di plastica, in particulare in l'industria automobilistica è aerospaziale, aghjustendu individualmente a lunghezza di a fibra di vetru per ottene e proprietà fisiche richieste.

Figura 4
Figura 5

◆ Molding per estrusione

L'extrusion molding hè unu di i prucessi più utilizati in a produzzione di prudutti FRTP. E so caratteristiche principali sò u prucessu di produzzione cuntinuu, l'alta efficienza di produzzione, l'equipaggiu simplice è a tecnulugia faciule d'amparà. U prucessu di estrusione hè principalmente utilizatu per a produzzione di prudutti cum'è tubi, barre, piastre è profili.

◆ Molding di bobina

U prucessu di moldura di l'avvolgimentu di FRTP hè di prima preriscalda a fibra cuntinuu (prepreg) impregnata di resina, è involucrila nantu à u mandrinu, è à u stessu tempu cuntinueghja à scaldà per fonde a resina, è poi applicà pressione per unisce a capa prepreg da strata. Dopu à u ligame strati per strati è rinfriscà, un pruduttu cumpostu currispundente hè ottenutu. U prucessu hè adattatu per a fabricazione di prudutti cilindrichi è sferichi cù una bona riproducibilità è un rendimentu stabile.

◆ Pultrusione

U prucessu di pultrusione hè di furmà è solidificà u filatu prepreg sottu à l'azzione di trazione, è pruduce continuamente prudutti cavu è speziali di lunghezza illimitata.

Sè avete bisognu di profili longhi, sottili di porta è finestra o di rinforzu di cimentu, hè ora di pultrusione. I fibri di u prufilu di pultrusione sò perfettamente allinati in a direzzione di a carica, facendu u pruduttu finitu particularmente bonu in termini di materiale è pesu.

lQDPJxa6KHYeotrNAfTNA3ewUGS6-0uKIv0DMhFSQgCJAA_887_500

Scuprite a nostra galeria di foto è altre nutizie nantu à e piante di fibra di vetru GRECHO quì.

@GRECHOFibreglass

Ogni esigenza di cumposti pò esse cuntattatu da GRECHO per ottene a vostra efficienza di costu.

Whatsapp: +86 18677188374
E-mail: info@grechofiberglass.com
Tel: +86-0771-2567879
Mob.: +86-18677188374
situ web:www.grechofiberglass.com


Tempu di Postu: Dec-28-2021